Noen skandinaviske hjerner?

Tack tack :slight_smile: väntar fortfarande på tid med psykiater. Har gått tre månader nu sedan mitt besked så borde förhoppningsvis vara när som helst nu… :crossed_fingers:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Norsk Brain her!
Jeg fant kanalen på YouTube. Bruker ganske mye tid der og når det begynte å klikk at ADHD kunne gi veldig mye svar relatert til meg selv så søkte jeg mye rundt på info fra både profesjonelle og individuelle erfaringer.

Hallå! Svensk hjärna här =) Fann Youtubekanalen via ted.com och hittade sedan hit igår. Väntar, som så många andra, på utredning. Har väntat i 13 månader för tillfället. Har nyligen fått prio 1, så förhoppningsvis blir det av snart. De har iaf börjat skicka iväg mig på blodprov och ekg i förebyggande syfte. Antar att de är lika övertygade som jag om min diagnos.

Lycka till!

Hei/hej alle sammen!

Jeg er originalt fra Danmark, men voksede op i Norge fra 1-3 og 13-. Er for tiden bosat i Japan, men vender snart tilbage til Skandinavien, mistænker jeg.

Hyggelig å møte dere alle sammen!:blush: Håper vi kan få samlet litt info om ADHD ressurser på skandinaviske språk her, slik at de som kanskje ikke helt er der enda kan finde hjelpen de trenger.

And yes, mixing Danish and Norwegian because I can.:stuck_out_tongue_winking_eye: Language-switching gets pretty easy if you start early, hehe.

:heart::blush:

Norsk hjerne her😊 Har hatt stor nytte av forumet siden jeg oppdaget How to ADHD ved juletider. selv om jeg vet fakta om diagnosen, og etterhvert burde kjenne meg selv noenlunde, er det oppklarende å få innblikk i hvordan andre strever med liknende problemer, og ikke minst godt å finne forståelse og støtte.